miercuri, 28 octombrie 2009

BUCURIA VICTORIEI


Nu exista nimic, nici o imprejurare, nici un necaz, nici o incercare, care ar putea sa ma atinga, atat timp cat ele nu au trecut mai intai prin Dumnezeu, apoi prin Cristos si in sfarsit m-au patruns si pe mine. Daca au ajuns pana aici este pentru ca exista un scop maret, pe care eu in aceasta clipa nu-l pot intelege.
Eu refuz sa intru in panica si imi ridic ochii catre EL, primesc toate ca venind de la tronul Lui, avand un rost binecuvantat pentru inima mea.
Nici o intristare nu ma va tulbura, nici o incercare nu ma va dezarma, nici o incercare nu ma va face sa dau inapoi, pentru ca ma voi odihni in bucuria Domnului meu.
Aceasta e bucuria victoriei!

Filipeni 4:13
"Pot totul in HRISTOScare ma intareste."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu