sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Dumnezeu vorbeste unui om...



TE STIU

te stiu, alergi cand altii stau pe loc
te vad cum plangi , cand oamenii nu pot
sa stea putzin sa`asculte vocea Mea

te vad cum strigi, cand nu m`auzi deloc
dar Eu te`ascult, chiar daca treci prin foc
nu te orpi, asculta vocea Mea

te` aud
cu tine Sunt, nu inceta,
fiecare clipa ce`o jerfesti,
pentru Mine stiu ca o traiesti.
Nu inceta!

nu te`ndoii ci crede`n voia Mea
vei fi placut, iar lumea va vedea
ca Eu sunt Sfant si sunt de partea ta
Ma vor vedea si se vor inchina
in fata Mea, cu totii vor cadea
marturisind ca eu sunt Dumnezeu.

Un comentariu:

  1. Asa este, Dumnezeu ne aude chiar si atunci cand noi credem ca El ne-a uitat, cand de fapt El este langa noi, gata sa ne vina in ajutor.De aceea trebuie sa ne incredem mereu in El,oricat de greu ne-ar fi El nu ne va lasa singuri.

    RăspundețiȘtergere